VERZENDKOSTEN ONLINE BESTELLINGEN:
De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard € 5.95 met POSTNL. Op de travel collectie van Mi Piace hanteren wij gratis verzendkosten. Stuur je een gehele bestelling retour, dan krijg je de verzendkosten terugbetaald. De kosten voor een gekozen betaalwijze worden niet gerestitueerd. 


LEVERTIJD:
Op werkdagen voor 14:00 besteld, dezelfde dag verzonden
We doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. De levertijd binnen Nederland is 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 uur besteld en betaald zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Dan heb je je pakketje over het algemeen de volgende dag al in huis!

BESTELLING OPHALEN:
Het is mogelijk om je bestelling op te halen in onze winkel aan de Spoorstraat 8 in Haaksbergen. Je bespaart hiermee verzendkosten! Kies in je winkelwagen voor ‘afhalen in de winkel’ onder het kopje ‘verzending’. Heb je gekozen voor deze optie, dan heb je maximaal 1 week de tijd om je bestelling af te halen.
Je krijgt van ons een mail wanneer je bestelling klaar ligt. Over het algemeen is dit de volgende werkdag.

ORDERBEVESTIGING PER E-MAIL:
Elke afgeronde bestelopdracht wordt uiteindelijk per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Het is dus belangrijk dat je je e-mailadres correct op de website ingeeft! De orderbevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order hebben ontvangen. BeYou is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.


RETOUR:

U heeft bij ons het recht om binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling retour te doen. Wanneer je een bestelling retour wilt doen of een gedeelte hiervan dien je het retourformulier uit te printen en bij je retour bestelling in te doen. Deze kun je vinden door hier te klikken of onderaan op onze website.  Je dient er zelf voor te zorgen dat de bestelling weer bij ons komt. Na beoordeling door ons krijgt u het aankoopbedrag terug gestort op de rekening. De retourkosten zijn ten alle tijden voor rekening van de koper. Bewaar het verzendbewijs goed.

 

WANNEER GEEN RETOUR:
Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van alle aangehechte labels en in originele verpakking worden geretourneerd. Het artikel wordt niet teruggenomen indien:

1. Het gedragen en/of gewassen is.
2. Je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen.
3. Je de gebruiksaanwijzing en/of de gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
4. Schoenen sporen van gebruik vertonen.
5. Artikelen uit de SALE


BETAALMETHODEN:

iDeal:
Via iDeal kun je direct online betalen via je eigen vertrouwde online bankomgeving. iDeal wordt ondersteund door alle Nederlandse banken. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Billink:
Met de betaalmethode Billink kun je je bestelling achteraf betalen. Billink neemt via het doorgegeven e-mailadres contact met je op over de verdere afhandeling. Bij retouren geven wij aan Bllink door wat er verrekend/teruggestort moet worden. Wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt er 3% extra in rekening gebracht voor administratiekosten. Deze kosten moeten ten alle tijden voldaan worden, ongeacht eventuele retour. Het kan enkele dagen duren voordat Billink het bedrag op je rekening heeft teruggestort.