Veel gestelde vragen
Kan ik ook een artikel omruilen?
Je kunt bij ons helaas geen artikelen omruilen. Hier is ons systeem niet op ingericht. Het beste kun je het verkeerde artikel retour sturen en een nieuw artikel via de website bestellen.
Hoe werkt retourneren?
Is een artikel niet naar wens? Dan kun je je pakketje retour sturen naar BeYou, Spoorstraat 8 , 7481HZ Haaksbergen. Zorg wel dat je altijd de tracking bewaard. Zoekgeraakte pakketjes zijn de verantwoordelijkheid van de verzender. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
Voeg bij je bestelling altijd de pakbon/retourbon die standaard bij je bestelling in zit verpakt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit is alleen mogelijk wanneer de bestelling nog niet is ingepakt en is ingeleverd bij de pakketdienst. Mocht je dit willen? Stuur ons dan een mailtje naar contact@beyou.nl.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren standaard een verzendtarief van €5.95. Besluit je om alle artikelen van een bestelling terug te sturen? Dan krijg je de verzendkosten retour zoals wettelijk bepaald.
Welke leveropties zijn er?
Wij versturen al onze bestelling met PostNL. Ook kun je kiezen voor 'afhalen in de winkel'.
Kan ik ook retourneren in de winkel?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt je retour afgeven bij ons in de winkel. Wij zorgen dan dat de bestelling binnen 3 werkdagen wordt teruggestort op de rekening waar mee is betaald. Web bestellingen kunnen niet worden retour geboekt door onze winkelmedewerkers.
Waar kan ik mijn klacht melden?
Mocht je een artikel hebben ontvangen die is beschadigd of niet correct is? Meld dit dan altijd bij ons zodra je je bestelling hebt ontvangen. Je kunt ons mailen op contact@beyou.nl. Stuur ons een duidelijke foto met de klacht en wij beoordelen dit.
Welke betaalopties zijn er?
Je kunt bij ons betalen met iDEAL en Billink (achteraf betalen).
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld retour heb?
Is je retour bij ons afgeleverd? Dan wordt deze binnen 3 werkdagen verwerkt door ons. Heb je betaald met billink? Dan ontvang je een creditfactuur van Billink. Zodra de retour is verwerkt ontvang je van ons ook een mailtje.
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij hanteren : op werkdagen besteld, binnen 24 uur verzonden. Valt deze 24 uur in het weekend, dan versturen wij de bestelling de eerst volgende werkdag. Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je van ons een track & trace om je pakketje te volgen.